2009. szeptember 6., vasárnap

Talma Misanoban is pontot szerzett!

A San Marino-i Nagydíj napján már a reggeli órákban megteltek a lelátók, és szinte minden tribün „rossi-sárgában” pompázott.

A bemelegítő edzésen mindenki elmaradt az egy nappal korábbi idejétől, Talmácsi Gábor csak három tizeddel kapott ki tegnapi önmagától. A rajtig még hangoltak a motoron, ezt követően már a starthoz sorakoztak a résztvevők.

Talma a tizenhetedik helyről vágott neki a huszonnyolc körös versenynek. A rajtjára most sem lehetett panasz, a magyar versenyző remekül jött el a mezőnnyel. A második kanyarban Hayden, De Angelis és Edwards ütközött és a kavarodásban Talmácsi a nyolcadik helyre jött fel. Ahogy a mögötte haladók magukra találtak, Talma motorja már nem volt versenyképes. A tizedik körtől a tizennegyedik helyen motorozott, és ebben a pozícióban intette le a kockás zászló.

Talmácsi Gábor két világbajnoki pontot szerzett, összetettben a tizennyolcadik helyen áll. A San Marino-i Nagydíjat Valentino Rossi nyerte, Lorenzo és Pedrosa előtt.

14. TALMÁCSI GÁBOR: "A rajtom jól sikerült és a balesetnél azt vettem észre, hogy hirtelen a nyolcadik vagyok és Melandri előttem nem sokkal gyorsabb. Valószínűleg az olasz nem ment teljes hőfokon, én pedig már ekkor küzdöttem a motorral. Amíg bírtam hárítottam a támadásokat, de a kigyorsításoknál nem tudtam tartani a lépést a többiekkel, és megelőztek. Nagyon bízom benne, hogy Estorilra találunk valamit, amivel végre versenghetek a többiekkel, mert nekem ebből mostanában csak néhány kör jut. "

Talma képek:




San Marino-i Nagydíj, 2009. szeptember 6. , Misano


1. Valentino ROSSI

2. Jorge LORENZO

3. Dani PEDROSA

4. Andrea DOVIZIOSO

5. Loris CAPIROSSI

14. TALMÁCSI GÁBOR



A világbajnoki összetett állása:

1. Valentino ROSSI 237 pont

2. Jorge LORENZO 207 pont

3. Dani PEDROSA 157 pont

4. Casey STONER 150 pont

5. Andrea DOVIZIOSO 133 pont

14. TALMÁCSI GÁBOR 12 pont

Nincsenek megjegyzések: