2009. október 25., vasárnap

TALMÁCSI: GRATULÁLOK VALENTINO!


Vasárnapra végre többen voltak a lelátókon Sepangban a Maláj Nagydíj helyszínén. A kánikula sem riasztotta el a szurkolókat, kiknek nagy része azért jött, hogy láthassa hogyan lesz kilencedszer is világbajnok Valentino Rossi.

Talmácsi Gábor hosszú évekig győzelmi reményekkel érkezett egyik kedvenc versenyhelyszínére Malajziába, most más célokat fogalmazott meg, a lehető legtöbbet akarta kihozni a motorból, és annál is többet önmagából. A délelőtti bemelegítő edzésen már látszott, hogy Talma nagyon elszánt, körideje alig maradt el a kvalifikáción elérttől.

A királykategória rajtja előtt hatalmas felhőszakadás zúdult a pályára, melynek következtében a rajtot negyven perccel elhalasztották. A rajtrácson izzott a hangulat a versenyláztól és eső okozta gumiválasztási dilemmától. Talmácsi a tizenhetedik helyről indult neki a huszonegy körös távnak. Jól rajtolt a magyar motoros, tartotta a lépést az előtte lévő bollyal. Ahogy száradt az aszfalt, nőt a motorok közti különbség, Talma a tizenötödik helyen motorozott hosszú körökön át. A végén, a tizennegyedik helyen ért célba, két világbajnoki pontot szerezve. A nagydíjat Stoner nyerte, Pedrosa és Rossi előtt. Valentino Rossi ezzel a harmadik hellyel megszerezte a kilencedik világbajnoki címét, melyből hetet a legmagasabb kategóriában szerzett.

14. TALMÁCSI GÁBOR: "Elsősorban szeretnék gratulálni Valentino Rossinak a kilencedik világbajnoki címéhez, amit csinál az fantasztikus emberi teljesítmény. Az én versenyem nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, a motor esőben sem volt jobb, mint szárazon. Próbáltam az előttem lévőkre tapadni, de ahogy száradt a pálya lemaradtam. A végén jobb körökre voltam képes, de nem értem utol az előttem lévő csoportot. Egy verseny van hátra ebből az évből, nagyon szeretnék bizonyítani Valenciában."



Maláj Nagydíj, 2009. október 25. , Sepang

1. Casey STONER

2. Dani PEDROSA

3. Valentino ROSSI

4. Jorge LORENZO

5. Nicky HAYDEN

14. TALMÁCSI GÁBOR



A világbajnoki összetett állása:

1. VALENTINO ROSSI 286 pont – már világbajnok

2. Jorge LORENZO 245 pont

3. Casey STONER 220 pont

4. Dani PEDROSA 209 pont

5. Andrea DOVIZIOSO 152 pont

17. TALMÁCSI GÁBOR 19 pont

1 megjegyzés:

Diesel írta...

Hasznos infó!