2009. június 28., vasárnap

Zarconak most nem sikerült a pontszerzés



Szombat a verseny napja a Holland Nagydíj helyszínén Assenben a Gyorsasági Motoros Világbajnokság résztvevői számára. Mindenki az eget kémlelte, hogy a szürke felhők esőt is rejtenek-e magukban. A szárazon megrendezett bemelegítő edzés után Johann Zarco vb-s karrierje hetedik rajtjához állhatott oda.


A fiatal tehetség a negyedik sorból indult, a tizenhatodik helyről. Johann jól rajtolt, és a hatodik helyért csatázott egy tízes bollyal. A nyolcadik körben az utolsó kanyar kombinációban valaki hátulról neki ment, és a francia versenyző elesett. Gyorsan visszaállt a versenybe, de csak a huszonnegyedik helyről folytathatta a küzdelmet. A hátralévő tizennégy körben folyamtatos előzte meg a riválisait, és végül a huszonegyedik helyen zárt. Zarco összetettben a tizenhatodik helyen áll.

Johann Zarco: "Jól rajtoltam, az első tízbe kerülésért csatáztam, amikor valaki az egy féktávon nekem jött, és ettől elestem. Próbáltam utána felzárkózni, de már nem sikerült. Értékes pontokat hagytam Assenban. Sachsenringig van idő egy kis pihenésre, majd már a Német Nagydíjra kell koncentrálnom."


Faster Management


Nincsenek megjegyzések: